Skip to content

Een poging …

juli 5, 2011

Wanneer ik kijk naar die blogs … begin ik te dromen, want dan ben ik ook opeens een heel enthousiaste naaister die hippe dingen maakt waar iedereen jaloers op is.

Maar de werkelijkheid is een beetje anders … ik begin pas te naaien … kan het helemaal nog niet goed, zó veel dingen die mislukken … maar da’k verder doe.

Volgend probeersel: strandtas van emma en mona. Dankjewel voor zo’n handige tuto … binnenkort zie je mij al gaan richting Blankenberge met een geweldige sjakosj. De toile ciree is alvast gesneden …

No comments yet

Geef een reactie

