Skip to content

Over vakantie en toiletgerief

juli 25, 2011

Kent u het … redelijk wat toiletgerief om mee te nemen op reis en een toiletzak die sowieso té klein is. Maar geen nood, Oontje komt met de oplossing!!

Ik was er zelf nog niet aan begonnen, maar een vriendin stoefte erover en idd … niets is minder waar: geweldige handleiding!



En, mijn problemen zijn opgelost, want dit alles kan er in!!

Ge gelooft het niet hé … ik kan dat begrijpen :-)!  Maar ziehier het bewijs … en joepie nog plaats over, want ondertussen vallen mij nog een aantal vergeten zaken te binnen.

2 reacties leave one →
  1. juli 26, 2011 8:17 pm

    Oh, super zeg! Ik kom hier voor het eerst bij jou en zie gelijk een link naar mijn eigen staan🙂 Fijn om te horen dat je er wat aan had.
    Veel plezier op reis!

  2. augustus 11, 2011 5:55 pm

    Mooooooi!

Geef een reactie

