Skip to content

Waar is de tijd …

november 16, 2011

De Zuster van … vroeg er ons al naar en ineens besefte ik het … bijna eindejaar.

Help, hoe snel kan het gaan! En inderdaad het wordt weer een serieuze zoektocht naar het perfecte kerstkadootje. Winkel in, winkel uit … nog iets voor oma, een geschenkje voor dat nichtje, … U kent het wel!

Maar, een vraagje … is het bij uw kind ook de gewoonte om met kerst de juffen/meesters een presentje te geven? Zo ja, wat geeft U dan?

Kom, ik ben er op uit uw ideetjes te stelen … dus pen ze maar neer🙂.

3 reacties leave one →
  1. november 16, 2011 7:48 pm

    Met het eindejaar geef ik gewoon een kaartje en een (klein) doosje pralinetjes, een kleinigheidje. Als Yane jarig is, geef ik een cadeaubon van de Standaard boekhandel. Op het einde van het schooljaar leggen we altijd samen met de ouders voor één grote cadeaubon.

  2. tweelingmama permalink
    november 24, 2011 10:27 am

    Kom je naar mijn homesale van dinner at seven? Lekker gemakkelijk🙂
    Ik geef met kerst geen cadeautjes!

  3. december 6, 2011 12:05 pm

    euhhh, oeijejoei, ik was mij nie bewust van deze problematiek… Ik was eigenlijk enkel van plan iets te doen op het einde van het jaar. Gewoon een kerstkaartje meegeven dacht ik…

Geef een reactie

