Skip to content

Over moeilijk kunnen beslissen en eeuwig twijfelen …

november 26, 2011

… ofte, ken uzelve en herken (één van) uw zwaktes.

Bij deze, dit is er eentje van mij. Zoals u weet verhuisden wij een maand geleden … ons huis vraagt nog veel werk en één van de “dringende” zaken was een licht in de keuken. Een goe licht … dat ge ziet wat ge aan het eten zijt.

Allé, na lang twijfelen, eindelijk beslist … en nu het er hangt, terug twijfelen.

Geeft gerust uw ongezouten mening … niet dat ik er nu nog veel kan aan doen, maar kom.

3 reacties leave one →
  1. tweelingmama permalink
    november 27, 2011 10:01 am

    Dat is zo ongeveer het licht dat wij ook willen. GOED dus!🙂

  2. december 6, 2011 12:04 pm

    ik vind da wel heel mooi passen bij de keuken! ik zou nie twijfelen!

  3. Saartje permalink
    december 13, 2011 10:56 am

    Mooi hoor!
    Trouwens ook een knappe keuken, zo ééntje wil ik ook!

Geef een reactie

