Skip to content

Vlaggenlijn …

december 25, 2011

… wanneer een leuke collega een baby’tje verwacht, dan kan je toch niet anders dan ook iets extra voorzien. Dus, bij deze … een vlaggenlijn.

Hulp hiervoor vond ik bij haar.

 

2 reacties leave one →
  1. december 26, 2011 9:05 am

    Heel mooi! Leuke stofjes!
    Die vlaggenlijn wil ik ook graag eens maken…

  2. januari 5, 2012 4:36 pm

    Zo mooi! Staat al lang op mijn lijstje! Ik had via pinterest ook een leuk idee gevonden om de wimpeltjes te maken uit pagina’s van oude boeken, misschien dat ik me daar eens aan ga wagen

Geef een reactie

