Skip to content

Mijn beste wensen …

januari 3, 2012

Hoe startte het nieuwe jaar bij U?

Hier alvast geweldig … één van de redenen is dat ik gisteren bij haar op bezoek ging, een fijne namiddag had, een gezellige babbel met een lekker tasje thee … en dan nog beloond werd ook.

Jaja, ik kende haar naaitalent natuurlijk al, maar toch sta ik steeds weer versteld … het is een beetje toveren, hé!

Het maakt mij alvast blij … en haar enthousiasme straalt uit, ik krijg er steeds zoveel zin van om ook zelf aan de slag te gaan.   Dankjewel, lieve Griet!

4 reacties leave one →
  1. tweelingmama permalink
    januari 4, 2012 1:38 pm

    HEEEEEL graag gedaan.
    dikke zoen!

  2. januari 4, 2012 8:05 pm

    Heel mooi!
    Haast niet tegeloven dat Griet dat allemaal zo snel fikst he…

  3. januari 6, 2012 9:54 am

    Mooi! En ja, van dat naaitalent ben ik ook jaloers hoor.

  4. greet permalink
    januari 7, 2012 1:56 pm

    heel mooi en dat in een mum van tijd, ongelofelijk hé!

Geef een reactie

