Skip to content

Neem eens een oud laken …

januari 14, 2012

Een vriendin (die ook wel naaiwonder mag genoemd worden) had eens een oud laken op overschot … ik was van de gelukkige en zij nodigde mij uit om te delen in haar eigendom.  Zij tekende een patroon voor dit K3 kleedje en stond mij bij met raad en daad.

Er was hier een klein meisje zeer gelukkig met dit:

Bedankt voor de hulp Greet!!

8 reacties leave one →
  1. januari 15, 2012 6:16 am

    Ohhhhhhhh, prachtig!
    Dat heb ik ook nog eens gemaakt, lang geleden, toen ik pas naaide. Maar dat van mij was lang zooo schoon niet als dit exemplaartje!
    Zal wel zijn dat ze blij is!

  2. januari 15, 2012 11:10 am

    super mooi…ik zoek al een tijdje naar een patroon voor zo een kleedje is het mogelijk dat ik het bij jou bestel tegen betaling.Ik ben ook lid van Sewing is fun, maar volg jullie wel van op afstand. Ik woon namelijk te ver om te komen.IK heb namelijk 6 kleinkinderen waaronder 4 meisjes en die zijn allemaal even gek van K3.
    Véél succes nog met je creaties.
    Ingrid van den Eede

  3. januari 15, 2012 12:48 pm

    Mooi gedaan! Ik zou er geen beginnen aan zien. Zal wel, dat er daar eentje blij mee is.

  4. januari 15, 2012 3:03 pm

    @ Ingrid: het patroon zelf is niet van mij … ik vraag het even na en laat jou iets weten.

  5. tweelingmama permalink
    januari 15, 2012 7:13 pm

    Machtig!

  6. greet permalink
    januari 18, 2012 8:29 am

    hey,

    super! Als je dat daar zo ziet liggen, wauw toch wel knap gedaan hé😉 Héél graag gedaan, t’ is trouwens superfijn om zo samen een avondje te stikken en te werken hé,

    groetjes,
    Greet

  7. januari 18, 2012 10:38 am

    @ Ingrid: ivm je vraag naar patroon. Ik vroeg het even na bij de vriendin van wie het komt en dit is zeker oké. Stuur mij eens een mailtje en ik laat je weten wat ik heb kathleenrossel@hotmail.com

Geef een reactie

