Skip to content

Rubriek …

maart 28, 2012

In de rubriek … “Wat was U mondig vandaag” …:

Gisteren naar de winkel en kwam met een overvolle kar aan de kassa … zegt de kassierster: “Amaai, hoelang moet jij nog, kan jij wel nog blijven rechtstaan?”. Waarop ik lach en zeg ” Nog een goeie maand”. De andere kassierster hoort dit ondertussen ook en bijna gelijktijdig krijg ik de reactie “Zo lang nog, straks ontploft ge”.

Vanaf gisteren realiseer ik mij dus … ja, ik ben in dié periode gekomen, de periode van “Loopt gij hier nog … ben je zeker dat het maar eentje is … das is zeker een ezelsdracht … “.🙂

 

8 reacties leave one →
  1. maart 28, 2012 10:39 am

    Succes nog met de laatste loodjes!

  2. tweelingmama permalink
    maart 28, 2012 3:34 pm

    Weinig vrouwen zijn zo mooi zwanger als jij! Geniet maar van dat kleine prutse in jou! X

  3. ienemieneblog permalink
    maart 28, 2012 6:32 pm

    Mor maske toch! Ik vind je verre van op ontploffen staan! Zoals Griet hierboven zegt: je bent een stralende, zwangere vrouw. Geniet nog maar efkes van je buikje🙂

  4. maart 28, 2012 7:09 pm

    amaai die zouden er bij nie moeten achter gevraagd hebben als ik even ver was als jij nu🙂 Zeg! jij bent zo mooi zwanger! en je hebt Pantène-haar!😀

    • ienemieneblog permalink
      maart 28, 2012 7:20 pm

      LOL Lies!!! Maar tis wel echt waar van dat Pantène haar!🙂

  5. maart 28, 2012 7:40 pm

    Hoe fijn om jullie reacties te lezen … ik zit hier nogal te stralen hoor😉

    • maart 30, 2012 11:50 am

      terrecht dat je straalt! samen met je haar😀 ok en nu stop ik over dat pantène-haar ze🙂

Geef een reactie

