Skip to content

Verveling

april 25, 2012

“Verveel je je nog niet?” … is een vraag dat ik regelmatig te horen krijg. Oké, thuis in zwangerschapsverlof … maar vervelen, bijlange niet!

Er zijn zoveel dingen dat ik nog zou willen doen … maar eerst de meest belangrijke in orde maken. Als in …

… bezoekje brengen aan Van Katoen. Proficiat, dames … jullie waren weer geweldig!

… familiewiegje zetten

… huisje opfleuren

… lente is ook ‘veel feestjes met kleurrijke uitnodigingen’

 

 

5 reacties leave one →
  1. april 25, 2012 10:04 am

    Prachtige wieg! En ik zou mij ook geen minuut vervelen hoor! Geniet er nog van!

  2. april 25, 2012 10:15 am

    moh amaai zeg! zo een schoon wieg! de mooiste die ik ooit al zag! keischoon! ik zou me ook geen minuut vervelen ze! totaal nie!

  3. ienemieneblog permalink
    april 25, 2012 6:19 pm

    Enjoy!

  4. tweelingmama permalink
    april 26, 2012 9:10 am

    Misschien moet ik ook nog eens zwanger zijn om wat langer te kunnen thuiszijn. Ik heb nog zoveel te doen🙂

  5. april 26, 2012 10:01 am

    @ Griet: goed idee! Hou ons op de hoogte hé🙂

Geef een reactie

