Skip to content

Harde feiten

augustus 13, 2012


Voor de eerste keer in 4 maand terug  aan mijn stikmachine gezeten … realityshock: de weinige kennis die ik had gaat achteruit. Ik ga mij serieus moeten trainen.

Ik wou het schooljaar goed inzetten … goede punten halen bij de juf, kwestie van onmiddellijk met het mouwvegen te beginnen … en een pennenzak voor haar maken. Zeer enthousiast begonnen, maar achteraf bekeken niet perfect gelukt … dus dit wordt een “kladversie” … terug even oefenen op de mooie hoekjes.

4 reacties leave one →
  1. Ienemiene permalink
    augustus 13, 2012 3:19 pm

    Oh zeg, en die is nochtans zo mooi! Prachtig stofje!

  2. augustus 13, 2012 5:52 pm

    t’ ziet er nochtans mooi uit hoor!

  3. augustus 13, 2012 6:32 pm

    ’t Is thans heel mooi in dat stofje!

  4. augustus 15, 2012 10:14 am

    Ma da ziet ge nie ze jong, lijkt me goed gelukt! Super stofje!

Geef een reactie

