Skip to content

Goede voornemens

oktober 13, 2012

Een tas. Want ik ben redelijk chaotisch. Allé, ik vergeet regelmatig wel iets. Daarom leek het mij handig om voor een aantal ‘activiteiten’ gewoon een tas te hebben waar reeds alles in zit dat ik nodig heb. Ik hoef dan alleen maar de tas te nemen en heb steeds alles bij de hand. Dat is toch het plan. Laat ons eens kijken hoe het in werkelijkheid zal verlopen.

2 reacties leave one →
  1. oktober 13, 2012 6:58 pm

    Een grote tas komt altijd van pas en zeker zo een schone!

  2. Marina permalink
    oktober 13, 2012 9:26 pm

    Heel mooi deze tas!

Geef een reactie

